Stoner szerint a Ducatinál nem aggódnak. | Grid Girls - Hostess, Modell, Szexy lányok, képek, videók, rendezvények, magazin, promoció
RossiSepangTest

Stoner: „Nem hinném, hogy a Ducatinál annyira aggódnánk”

2011. március 4. péntek

Casey Stoner szerint a Ducatinál annyira nem súlyos a helyzet, mint azt a bolognai gyár kommunikálja. Az ausztrál versenyző a tavalyi teljesítményére alapozva mondta ezt.

„A 2010-es szezon utolsó versenyén a második helyen értem célba, szóval alattam jól működött a motor, persze azért az egész év során voltak problémáink. Jelenleg azonban a Ducatinak vannak új fejlesztései, amiket tesztelnek, ráadásul úgy látom, hogy nagy hangsúlyt fektetnek a megfelelő súlyeloszlás megtalálására is. Mindent összevetve én azt gondolom, hogy azért annyira talán nem aggódnak.” – nyilatkozta az ausztrál, aki tavaly egészen hihetetlen nyeretlenségi sorozatot produkált, ugyanis csak a szezon tizenharmadik futamán tudta megszerezni az évi első diadalát. Többek között tehát pont az ilyen és ehhez hasonló vélemények miatt nem lehet pontosan tudni, hogy valójában mire is képes jelen pillanatban a gyári Ducati alakulata. Tavaly ugye láthattuk, hogy a motor versenyképes, hiszen Stoner a szezon második felében három versenyt is tudott nyerni a GP10-zel.

Persze azt azért nem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy az ausztrál 2007-től fogva volt a Ducatinál, tehát jócskán volt ideje kiismerni a motort. Ilyenkor persze kapásból meg is cáfolhatjuk az állításunkat, hiszen a 2007-es világbajnok már az első ducatis tesztjei során gyors tudott lenni az akkor még GP07 kódjelű géppel. Akkor tulajdonképpen hol is van a kutya elásva? Természetesen Stoner és Rossi tehetségét senki sem kérdőjelezi meg, szóval jelen esetben talán az ember és gép összhangjáról lehet szó. Emlékezzünk csak vissza, hogy Marco Simoncelli 2009-ben egy versenyhétvége erejéig belekóstolt a Superbike-ba és rajhoz állt az imolai viadalon. Az olasz versenyző a második futamon dobogóra is vitte az Aprilia RSV4-et, amivel akkor versenyzett életében először. Adott esetben tehát a pilóta igen könnyen képes alkalmazkodni a versenymotorjához, míg más esetekben idő kell, amíg összecsiszolódnak a dolog. Elképzelhető, hogy ezt láthatjuk Rossi esetében is, arról már nem is beszélve, hogy ott van még a kilencszeres világbajnok rengetegszer emlegetett, közel sem 100%-os válla.

Forrás: www.motogphirek.hu

Címke: , , ,

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.

Sidebar

Shopmanager.hu