Interjú Holics Gáborral, a G&P Rally Team pilótájával | Grid Girls - Hostess, Modell, Szexy lányok, képek, videók, rendezvények, magazin, promoció
promo

Interjú Holics Gáborral, a G&P Rally Team pilótájával

2011. június 27. hétfő

Első férfi interjúalanyommal történő beszélgetés csak ráerősített arra a sztereotípiára, miszerint  a férfiak, ha beszélgetésre kerül sor, sokkal  lényegre törőbbek mint mi nők.

A 25 éves Holics Gábor most a G&P Rally Team egyik tagjaként beszélgetett velem, de kiemelném, hogy az autómat is ők szerelik, amiért nagyon hálás is vagyok nekik!
Elmondása szerint nem egy “zavarba jövős” típus, de magáról nem szívesen mesél.
Szerencsére az autókról annál inkább, úgyhogy miután túltettük magunkat a diktafon látványa okozta első zavaron, belevágtunk a beszélgetésbe.
Apukája Holics József karosszérialakatos, úgyhogy Gábor autószerelőként nem esett messze a “fától”!

Ő volt az, aki már gyerekkorától kezdve vitte magával rallyversenyekre. Valószínű ekkor fertőzte meg a légkör, majd amikor pár éve az egyik osztálytársával szintén egy verseny után úgy határoztak ők is megpróbálják, mindenben segített nekik.

Marcsi: Milyen volt az első autó, az első autós élmény a bukósisakon belülről?
Gábor: Három éve indultunk az első versenyünkön. Vettünk egy kasznit , és megépítettük az autót.

Kisebb nagyobb sikerrel indultunk! Nem emlékszem pontosan, de tudom már az első versenyen is helyezést értünk el. Azokon a versenyeken, amelyiken nem szóltak közbe műszaki problémák, vagy nem hibáztunk nagyot , mindig sikerült jó eredménnyel végeznünk.

Az első két év után, az idei szezont új navigátorral kezdtem. Apukám kollegájával, Bátyi Péter közösen vettünk egy autót. Folyamatosan fejlesztgetjük, de ez már kifejezetten Rallyra lett kialakítva! Klasszisokkal jobb is a teljesítménye.

Meg is ragadnám az alkalmat, hogy megköszönjem Katona Kornélnak, aki a motort építette,és állítja nekünk  !

Marcsi: Azon kívül, hogy kétségtelenül egy nagyon izgalmas dolog ugyanakkor egy költséges hobbi is. Van, akinek a segítségére számíthattok?
Gábor: Meghozom az áldozatot keményen, hogy ezt csinálhassam, de mindig azt mondom, más a szórakozóhelyeken alkoholra költi a pénzét, én pedig az autómra. Apukámon, és a társamon kívül is sokan segítenek, minden apró szívesség számít, és ez az a sport, amiben a szponzorok mindig jól jönnek.

Ki szeretném emelni Zachar Ottót, akinek van egy használtautó kereskedése Rétságon, nála állítunk futóművet, vagy gumizunk például.
Hatalmas köszönet Mikita Jánosnak, akinek jóvoltából utazik az autó a versenyekre, ő ugyanis minden alkalommal  biztosítja nekünk a trailert!
A rallyban résztvevők között is nagy az összetartás, olyan pilóták segítettek már, akik nagy nevek ebben, mint Molnár Feri, vagy Lopotovszki Otto……. és még napestig sorolhatnám.

Szeretnék köszönetet mondani, Czinege Lacinak,a videók szerkesztéséért, és a többi fotós, és videós ismerősünknek, barátunknak is a teljesség igénye nélkül
, akik a fényképezőt,és kamerát nem kímélve figyelemmel követnek bennünket !
Természeresen a Speed Rally Team-nek, és a versenyt szervező és irányító Fodor Krisztián – nak, és csapatának !
És végül,de nem utolsó sorban, minden Barátunknak, Ismerősünknek, és Sponzorunknak !!! KÖSZÖNJÜK !!!!

Marcsi: Mindent autodidakta módon tanultatok meg, magatoktól, vagy néztek ezzel kapcsolatos műsorokat, esetleg olvastok róla?
Gábor: Magunktól, és a versenyekből tanulunk, hiszen nekünk kell megoldani a feladatokat. Rengeteg belső felvételt megnézünk, és természetesen minden alkalommal többször bejárjuk a pályát előtte!

Marcsi: Tudom, hogy az utolsó versenyetek nem egészen úgy alakult, ahogy szeretted volna.
Gábor: A Zabar – Domaházi versenyen gyors akartam lenni a visszafelébe és sajnos elcsúszott az eleje, és egy kanyarban odavertük a padkának. Magamat hibáztatom, a belső felvételeket is visszanézve sem látszik semmi. Szerencsére Peti nagyon toleráns, még ő vigasztalt!

A csalódáson már túltettem magam, legalább megtudtam, hogy a hátsó féklámpa is világít! 🙂

Marcsi: Így bizony, csak pozitívan! Sok sikert a következő versenyre, és természetesen a továbbiakra is!

Ahol megtalálhattok,és versenyeinkről információra lelhettek :
www.nogradrallye.com , www.csapassunk.hu , vagy akár a facebookon is. Pár adat az autóról :

Motor: KATONA féle NAGY MOTOR
-. 1800 Cm3, 84mm dugattyú,
-. 8sonkás Niva főtengely,
-. grammolt polirozott hajtókarok,
-. 80 mm lökethossz,

-. nagyszelepes hengerfej, Schrick szeleprugók,
-. 300-as Szuromi vezérműtengely,
-.45 ös Dellorto Karbik,
-. VFTS 4 leömlő,60 as rendszer Proexel
-. acél könnyített lendkerék,kis ékszíjtárcsa
-. elektronikus gyújtás.

Hajtás: -. sachs kuplung, szinter tárcsával,
-.tolókerekes (hosszú egyes) Mérten váltó,
-. 8 lamellás Higany Speer, kombi difivel.

Futómű: -. fémszilentes, dupla stabilizátor rudak,
-. niva rugók, Bilsteinekke,l
-. hátul tokolt,erősített híd.

Fék: -.Brembo vágott tárcsa, DS 3000 betéttel.

Belső: -. flokkolt műszerfal, Racing kagylók,
-. kesztyűs omp kormány alu toldóval ,
-. saprco pedálok,
-. belső biztosítéktábla, szerelhető cső,
-. hidrós kézi,fék és üzemenyagcsövek
belül elvezetve.

Külső: -. fekete szín, dekor vajó design, alufelnik,
-. kevlár hosszú kartervédő.

Címke: , , , ,

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.

Sidebar

Shopmanager.hu